TEMAUDGIVELSER

Udover partnerudgivelser, som tager udgangspunkt i én kundes kommunikationsbehov, arbejder vi løbende med temaudgivelser, som hver især involverer en række annoncepartnere. På temaudgivelserne er Partnermedier afsender.

Indholdet er skabt omkring et bestemt tema og er generelt guidende og informativt. Alt indhold er nøje udvalgt, så det passer til den specifikke målgruppe. Overordnet set kan man sige, at indholdet informerer og guider til at tage stilling og inspirere, mens annoncerne leder til handling.

Vi profilerer ikke specifikke virksomheder eller produkter i artiklerne, men tager læseren i hånden og gør opmærksom på, at der kan være hjælp at hente til alt fra dagligdagens udfordringer med balance mellem arbejds- og privatliv, inspiration til en sundere livsstil, nyt liv til boligen eller ud- fordringer med infrastrukturen i din kommune.

Som samarbejdspartner på temaudgivelserne, har du mulighed for at komme med input til indholdet.det skal være muligt for andre (relevante) annoncører at købe sig ind – eller om du selv vil stå for udgivelsen.